середу, 1 жовтня 2008 р.

Як ASUS плюнув мені в лице

Мусив замовити нову материнську плату, так як попередня M2NPV-VP згоріла. Після кількох днів порівнянь різних моделей зупинився на M3N78, як на найбільш функціональній з усіх подібних по такій ціні. Хоча й не з самих дешевих -- біля 450 гривень. Так як я досить часто мушу підключати цифрову відеокамеру, то наявність FireWire IEEE1394a була однією з головних умов. На M3N78 він був, хоча й лише в вигляді одного виводу на материнській платі, а не на задній панелі. Це мені підходило, так як в попередньої в комплекті була відповідна планка. Крім того на ній є 3 PCI порти, eSATA і куча інших прибамбасів.
І ось я розпаковую нову материнку і умліваю -- IEEE1394a як і не мало бути, на місці відповідного контролера пусте місце. На сайті, в мануалі, в різних Інтернет магазинах, скрізь вказано наявність цього порту в цій моделі. Подзвонив продавцю, він подзвонив постачальнику і той підтвердив, що у всій партії IEEE1394a на цій моделі немає.

Одним словом, цей крутий виробник ASUS схоже вирішив, що може тримати своїх клієнтів за лохів чи за баранів, інакше я не можу це охарактеризувати. Або це китайці на заводі покрали мікросхеми?



Джерело: M3N78

Немає коментарів: